yagmurozgul Bu durumu yaşayan var mı? Doktora goturduk vajinal yapışıklık var dedi estriol krem verdi. Geçmezse cerrahi mudahale yapilir dedi. Kullanan ve bu tarz durum yaşayan varmi acaba ???
Deletedmom277 yagmurozgul kızımda olmuştu. Kremle açılmayınca doktor kendi odasında 1 dakikalık bi işlemle halletti. Sonrasında tekrar yapışmasın diye 10 gün pansuman yaptık. Her bez değişiminde kremlin gazlı bez koyduk. Daha da tekrarlamadı
Alpkerem yagmurozgul kızmakda vardı şuan 9 yaşında bizimde kapalıydı krem ile geçti ama 3kerre falan kapandı krem ile geçti
Alpkerem yagmurozgul kızmakda vardı şuan 9 yaşında bizimde kapalıydı krem ile geçti ama 3kerre falan kapandı krem ile geçti
Alpkerem yagmurozgul kızmakda vardı şuan 9 yaşında bizimde kapalıydı krem ile geçti ama 3kerre falan kapandı krem ile geçti
Deletedmom277 yagmurozgul hayır değil acı yok. Doktor acımaz ama istersen krem süreyim gönlün rahat olsun diye dedi tamam dedim 1 dk sürmedi bile
Yakub_eren yagmurozgul insallah geçmese de korkmayın yapılan cerrahı işlem 1 dk lik can acitmayan bi işlem
Tidal Benim kızımda da vardı, 2 hafta önce 1 hafta boyunca krem kullandık açıldı sonraki 1 hafta da vazelin kullandık. Şu an açık durumda ama biraz kızarıklık var ve nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum ama sanki çok açıklık var gibi geliyor bana. Yani o açıklıkla çişini yaptığı yer çok yakınlaşmış gibi. Açılma sonrasında bir gariplik hisseden var mı ? Cumaya dr randevusu aldım çiş yaparken bir sıkıntı yanma vs olmuyor ama içime sinmiyor kontrole götüreceğim. Bu durumu yaşayanlardan bir fikir almak istedim.
Alpkerem yagmurozgul kızmakda vardı şuan 9 yaşında bizimde kapalıydı krem ile geçti ama 3kerre falan kapandı krem ile geçti