Ekosiii 2 aylım bebeğim var ve sütüm bir türlü düzene girmedi . Ve kızım aç kaldığında kesinlikle susmuyo çığlık çığlığa bağrıyor susturmak imkansız . Karnı doyuncada çok mutlu bir bebek. Fakat sütümün az geldiğinin farkındayım gece olan sütğm gündüz emzirmelerinde aşırı az. Gece göğüslerim taş gibi oluyo ve bebek doğuyo ama gündüz yumuşacık ve doyuyo mu anlamıyorum . Gündüzleri mama vermeye başladım 1 kere veriyordum ama bebeğim büyüdükçe ihtiyaçlarıda arttığından daha huzursuzlanmaya başladı ve benfr mamayı arttırdım . Ama şöyleki mamayı vermefen önce 1 saat emziriyorum belki doyar istemez diye sonra durmayınca veriyorum yanlışta olmasın çocuğu bayıltmıyorum mama sonrası uyumuyo sadece susuyo ve mutlu oluyo . Yani her öğününde mutlaka en az 45 dakika emziriyorum . Ama bu seferde brbeğim nerdeyse saatte bir çiş yapıyo . Böbreklerini yoracağım diyede korkuyorum ama susmuyoda ne yapacağım şaşırdım ve bu emzirme durumundan yoruldum artık asla bi düzene giremedik yıldım artık..
yzrkaya Ekosiii karnı doyunca kendisi bırakmıyor mu memeyi? Normalde 45 dakika 1 saat emmemesi lazım bebeğin.
plakayerli Ekosiii bazı bebekler memede vakit geçirmeyi seviyo benimki bıraksam 2 saat 3 saat dururdu. Ama az kalmış merak etmeyin 3 aylık olunca azalıyo memede kalma süresi bu sefer niye emmiyor diye sinir oluyorsunuz😂 valla çocuğun halinden tavrından anlarsınız ben diyorum keşke zamanında daha çok mama verseydim korkuyordum memeyi bırakır diye çok vermiyordum ama belki de sütüm azdı gözükmüyor ki sonuçta. Öncesinde emzirdikten sonra mama vermekten çekinmem zaten faZla gelirse kusuyo çocuk
Pediatrihemsiresianne Ekosiii 20 dk aktif emme bebek için yeterlidir bu 20 dknın bile 7-8 dksı süt alma geri kalanı duygu alma şeklindedir yani siz memeyi kendiniz çekebilirsiniz ağzından. Doymamışsa tepkisine göre az bir şey mama takviyesi yapın ama 45 dk emme meme dolumunu yavaşlatır yap oranını azaltır ve bebek bir sonraki emme saatinde doymaz o süt kilo da aldırmaz 🌺
Mamastuna Ekosiii sanki meme bağımlısı gibi 45 dk emzirmek çok fazla, eminim soyuyordur, manayı doktorunuza danışın verseniz iyi olur. Bebişi anne sütüyle kilosu yerindeyse boşuna mama veriyor olabilirsiniz, benim memelere yumuşak ama süt var, bebiş doyuyor
Sudee96 yzrkaya evet ya bencede çok fazla 2 aylık bide bi tık azalabilir emme süresi üstüne bide mama bilemedim bende
Ekosiii yzrkaya evet emmemesi lazım zaten akrif emmiyo dğrtw dürte emdiriyorun ama ona rağmen doymuyor ayrılınca asla susmuyo ilk başta çekerken her endiğini yuttken 3 dakika sıbra 5 emdiğini 1 yutuyo ve giderek azalıyo azcıcık süt gelsede alsın diye uğraşıyorum ama beni çok yıpratıyo bu durum
Ekosiii plakayerli mesela dün tüm gün kusmadı mamayı çok gaz çıkarmaya çalıştım bı arada kusar nasılsa dedimsede kusmafı akşam huzursuzlandı ve bardak dolusu kustu okadar fazlaydıki korktuk . Kusunca eahatladı çocuk . Bir yerde hata yapıyorum gibi geliyo beslenmesini düzenleyenedim bir türlü😔
minikkus_1_5 plakayerli 2.5 aylık için gece maması ne önerebilirsiniz sütüm var ama gece çok sık kalkıyoruz mesela yatırmadan önce versem doysa uyanmaz
Ekosiii Pediatrihemsiresianne ama 10 emdiğinde 1 yutuyosa yetmiyo ve bebeğim doyduğunda mutlu doymadığında sorunlu . Ama şı birkaç gündğr mamayı arttırdım sabahları çabalasamda kusmuyor akşam aşırı huzursuzlanıyor ve bardak dolusu kusuyor yani nasıl çözeceğimi bilemedim artık napıcam
Ekosiii Pediatrihemsiresianne acaba gerçekten 15 er dakika emzirtip bırakıp doymadıysa mama verip sütümü düzenemi soksam birde bunu mu denesem
Urazanns Pediatrihemsiresianne ben de kayılıyorum size bebeğim iki aylık önceden yarım saat vs duruyordu şimdi toplam 20 dk 15 dk sürüyor emme süresi
yzrkaya Ekosiii ilk zamanlar bebekler doyduklarını bilmezlermiş. Ne kadar verirseniz emer. Bence bu süreyi bir şekilde azaltabilirsiniz. İlerleyen zamanlarda etrafı keşfettikçe kendi de bırakıyor zaten
plakayerli Ekosiii sürekli kusmuyorsa ara sıra kusmasını kafaya takmayın bence bebek sonuçta. Ben de tam tutturamıyordum aç mı tok mu aç mı tok mu hep bu ikilemdeydim birçok anne bizim gibi sanırım. Ama benim bebeğim tok olsa da huzursuz olabiliyordu çünkü büyüdü hala bazen huzursuz sebebi yok yani huyu böyle😀
plakayerli minikkus_1_5 çok küçük anne sütü varsa anne sütü yoksa formül mamadan başka bir şey olmaz. Gaz masajı yapıyor musunuz gazdan uyanıyordur benmki de çook uyanırdı 14 aylık oldu hala uyanıyo🤦🏼♀️
Elanin_annesi1 Ekosiii uykudan dolayı gece taş gibi oluyor. Uyku cok etkili sütün dolmasında/ ama o gündüz de yetiyodur gece böyle doluyosa gündüz neden dolmasın ? Öyle bişey yok. Ayrıca siz az mı cok mu anlamazsınız. Sütünüz tazyikli geliyor olabilir. Hiperlaktasyon bi araştırın. Ondan ağlıyor olabilir. Beyninize sakın sütüm az mesajı vermeyin. Sütünüz gayet var hatta tazyikli bence. Mamaya gerek yok mama sakın vermeyin şu aşamada ebetulinbulur hep söylüyor. Sütü arttırmaya odaklanın az olduğunu düşünüyosanız. Emzirdikçe sağdıkça çoğalır sütünüz ki bence fazladır söylediklerinize göre.
Elanin_annesi1 Elanin_annesi1 benim bebeğim suan 3,5 aylık. 2 aylıkken napcağımı şaşırıyodum resmen memede geciyordu ömrüm. Cunku aç olduğundan değil yakın olmak için kalıyor bebeğiniz memede derdi süt değil. Kendinizi neden harap ediyorsunuz ? Sütünüz yetiyor 1 saatte bi işiyor diyosunuz daha ne olsun. Böbreğine filan da bişey olmaz ben de sindirimine bişey olur diye cok korkmuştum ama cocuğum bana yakın olmak için emiyordu
Melikegencall1 Ekosiii kız benım bebeğimde 3 aylık doğduğundan beri duyuramıyorum sütümde var ama emmiyor emse. Bırakmıyor sadece mamaya saldırıyor napıcam bilmiyorum göğsümde bir saat kalıyor asla bırakmıyor
Sunay10 Ekosiii uyuduğun için gece dinlenince aşır artış olur gündüzde sabahları paket helvalar var onlarlan al ye pekmez bide kuru dut al çerezciden canım aşırı derecede süt yapıyor suyu bol iç rabbim bol şifalı sütler versin inşallah benimde gelmedi bunları tükettim aç kaldı kuzum ama pes etmedim hiç çok şükür şimdi biri 26 aylık biri 11 aylık