Fenty oglumuz01 2 aylıkken su vermeye başladım anne sütü alıyordu ama içim rahat etmedi az az vermeye başlamıştım.
nazlimom_ oglumuz01 4 aylık olcaz yarın 2 haftdir veriyorum çişi koyu ve kokuyordu doktorda emzirme sonrası 2 çay kaşığı vermemi söyledi
simiyyy Benden habersiz annemin çay kaşığıyla verdiği suları saymazsak ben ek gıdayla beraber başladım beş buçuk aylıkken. Şuan 14 aylık kendisi çay bardağıyla içer
Denizanasi92 simiyyy 😂😂😂 biz de tadıma başladık normalde vermeyecektim tam başlamadan annem gizli gizli vermiş ben daha su mu verdin diye kızamadan o bana suyun zararı mı olurmus diye kızdı😂 canım anneler
UGulsum nazlimom_ ya canım bi haftadır benimde bebeğimin çişi koyu ve kokuyor bana da hemşire su ver dedi veriyorum ama düzelmedi sizinki düzeldi mi acaba vermeye devam etsem mi bilemedim biz de tam 4 aylığız
aylizinannesiii oglumuz01 4.ayda mama ile şu vermeye başladım çünkü Mardin aşırı sıcaktı 50 derece neredeyse çocuk yanıyordu
Denizanasi92 simiyyy aynen bence de bende Bugğn kendim verdim çok kasmamak gerekiyor bence ne konuda kastıysam elimde patladı şahsen
nazlimom_ UGulsum bizimki düzeldi hatta her emzirme sonrası vermeyife unutuyorum gün içinde veriyorum aklıma geldikçe