Hayalll97 bizide 3 ay kontrolünde kızım kafasını tutamadığı icin nörolojik muayene yönlendirmişti doktorumuz, yatar pozisyonda ellerinden tuttup cektiğimizde kendini tutmuyordu. Önlem amaçlı olduğunu söyledi korktuk tabi ama gittik hiçbir sorum yoktu. 4. ayda tuttu ama o arada sürekli egzersiz yaptık yüzüstü yatırdım, masajlar yaptım vs :) 4. Ay da zımba gibiydi. Bol bol yüzüstü bırakın🌸