Ygzpri canım gece belli saatlerde olan sancılar genelde kolik olarak değerlendirilir. Gaz damlası falan kullanıyor musun? Rahatlamasına destek olur. Bunun dışında masaj uygulayabilirsin. Elinin sıcaklığıyla rahatlıyorsa sıcak uygulama yapabilirsin ayaklarına karnına havluyla falan.
Elinin yüzünde kulağında olması uyumak istediği anlamına geliyor. Ama sancıdan uyuyamıyordur minik. Rezene içebilirsin, varsa sendeki gaz süt yoluyla bebeğe geçiyor çünkü.