Anneler merhaba kizim bugun tam 2 haftalik oldu ilk haftamzda sariliktan hast yattik sut yetmio diye mamaya basladim farkettim ki mama icince gazini ckarip kakasni yapior ama mamanin yannda memeyi de verdm unutmasn diye hergn de emziriorum fakat sorun su ki memeyi icnce karni agrio kakasni yapamio ya da bana memeden dolayi gbi gelio cozemedim smdi meme vermeye korkyrum kizima napicam bole bse yasayan var mi nette arstirinca anne sutu kabizlik yapar dio 😔