Kızlar 44 günlüğüz ama bebeğim sabahları uyutunca sadece 10 dk felan uyuyo. 2-3 saat ayakta duruyo sonra uyur heralde diyorum deniyorum uyuyo bi bakıyorum 10 dk sonra uyanmış. Sancıdan derseniz değil çünkü tuvaletini ve gazınu yaptırıp yatırıyorum ve ıkınıp ağlamıyo o ara. Tekrar sallayınca dalıyo. Bırakıyorum 2 dk sonra tekrar uyanıyo. Delircem artık. Başım dönüyo sürekli beşik sallamaktan ee demekten. Ne yapmalıyım