Merhaba anneler ben covid oldum bebegimde ciğerlerini üşüttü kulak enfeksiyonu oldu ve ateşi cok çıktı ilaç kullanıyorum ve hava veriyorum 2 gündür ateşi düştü daha iyi fakat dün aksam 10 dan bu sabah 10 a kadar idrarını yapmadı 10 dan sonra 1 kere yaptı gece 2 saatte 1 emzirdim çok tedirginim ne yapıcagımı bilmiyorum bu durumu yaşayan anneler var mı bebeğim 6,5 aylık