Kuzeyinko 8 aylık 2 tane dişi çıkan bebeğim için nasıl emzik kullanmalıyım. Baştan beri philips avent ultra air kullanıyorum ama dişi olanlarda damaksıza geçilmeli dişlerde şekil bozukluğu yapar diye okudum doğu mu nu siz nasıl kullanıyorsunuz
Deletedmom0099 Kuzeyinko bende o emziği kullandım 21 aya kadar, dişleri de gayet düzgün damaklıya alışkın bebekler diğerini tutmuyor genelde