Kızlar banyo yaptırdım bebeğime. Emzirdim uyutacaktım. Musluktan akarcasına bütün sütü kustu baya çoktu heryeri battı yastık, kıyafeti, yatak.
Neden bu kadar çok kusmuş olabilir ki çok endişelendim. Gecede kakasını yeşil yapmış hasta mı oldu acaba. Enerjisi falan da güzel aslında ama çok üzdü beni kusması 🥺