Tgce80 3 haftalıktan beri mama arayışındayım. Nerdeyse bütün mamaları denedim. Laktoksuz mamayıda denedik. O mamadan sonra 4. Günde çocuk gasteronolojiye gittim. Yüzünde isilik tarzı küçük kabarcıklar ve egzama vardı. Kakada mukus var diye bize neocate mama kullanmamızı söyledi. Pazartesi başladım lakin laktozusu kullandığımda kendi kakasını yapıyordu. İki gündür gene yapmıyor. Ama 15 gün deneyeceğim mamayı . 5. Gündeyim. Denemeden bulunmuyor inanın başkasına iyi gelen bize iyi gelmedi , kaç kutu mama ziyan oldu