hellomom yollarca migren ağrısı çektim gitmediğim MR içmediğim ilaç kalmadı. Sonuç ? En son nöroloji uzmanı bana eşinin de migreninin olduğu ve çözüm bulamadıklarını anlattı. Ben de ondan sonra hastanede çare aramaktan vazgeçip alternatif tıpa yöneldim ve hacamatı araştırdım akabinde yaptım . Şuan migren diye bişey kalmadı. Tavsiye ederim. Artı ilaç kullanan bi insan da değilim hiçbir şekilde. Abim yurt dışında yaşıyor çocuğu grip çok kötü ateşler içinde yanıyor ve ilaç vermiyorlar bir hafta sonra gelin geçmezse müdahale edelim demişler. Ateş vücudun savunma mekanizması biz insanlar müdahale edip bi türlü vücudumuzu rahat bırakmadığımız İçin, ilaçlara gömüldüğümüz İçin vücudun savunma makebizması çöküyor ve ilaçlara antibiyotiklere maruz kalıyoruz. Bebeğim 3 kere enfeksiyon geçirdi (kesin aşılardan oldu) antibiyotik kullanmadım, geçti yine de. Yurt dışında hiçbir hastane kolay kolay ilaç vermez ama bizim tr de bi öksür on poşet ilaç . Allah bilinçlerimizi açsın ne diyim