Esdoel Komşum dün bahcesinden kayısı getirdi çocuklar yedi akşama ikisi de kustu eşimde akşam yedi oda sabah işe gidene kadar çıkarmış ishal olmuş çocuklar da öyle bir tek bende sorun yok çünkü ben yemedim. ???
gunesimm11 Esdoel kayısı ishal yapmıştır ama kusmayla bi alakası yoktur bence o sadece sindirimi hızlandırıyor
Esdoel Minikbal bilmiyorum ki ama yıkadım yani öyle yediler. Aklıma bı tek kayısı geliyor çünkü bir tek onu yemedim ben
Esdoel Caglarass Baloglum4 gunesimm11 Mihrimahim16 dün sadece onların yediği benim yemedigim kayısı oldu. Onun dışında vala ne yedilerse yedim bende. Ama işte onlar böyle oldu ben olmadım direk kayısı geldi aklıma. Çünkü oğlumda kızımda hep kayısıyı kustu. Sabah yine yine küstü oğlum kiziminda sadece bulantısı kaldı. Eşimde bende öyle oldum deyince direk aklıma kayısı geldi mantiken