Merhaba tecrübeli anneler önerilerinize ihtiyacım var.
Bebeğim nerdeyse 3 aylık olacak ve ben doğumdan beri kendime gelemedim hala aşırı halsizim. Enerjim hiç yok ve bacaklarım kemiklerim ağrıyor sürekli. Adım atmak bile eziyet gibi. İ mom latte diye bir vitamin hapı burda görmüştüm aldım onu kullanıyorum. Haricinde küçük dozlarda b vitamini ve kalsiyum alıyorum ama yetmiyor sanırım.
Sizler vitamin takviye neler alıyorsunuz ve kan ilacı kullanmak gerekiyor mu?