Ozgeakah Şişede buzdolabında saklayın yazıyor ama ben hiç farketmedim eczacı da demedi hep dışarda duruyor ve öyle içiriyorum bi sorun olur mu siz nasıl veriyorsunuz
Esenbursa Ozgeakah ben buzdolabnda saklıyorum canm bise olacagnı sanmıyorum ama bundan sonra buzdolabna koy öyle verrsn