Metehan09 Daha yeni 4 ay 3 günlük olduk oğlum aşırı mizmiz elleri ağzında dişleri çıkacak gibi. Mama ve meme olarak duyuruyorum.ama bu birkaç gündür meme ve mama yemiyor.5 olcek mama yerse 2 olcek anca sizdede budurum varmi
Pinkribbon Metehan09 bizimde aynı durumda parmagini emmeye başladı memeyi zorla emiyor bırakıyor uykuya zor geçiyor. Sizinki parmak emiyor mu Bide dönebiliyor mu Bide bizim bez sayısı günde 1 tane bile dolmuyor
Hayallerim95 Metehan09 benimki de 4 ay 7 günlük cok mızmız sürekli kucak istiyor eli hep ağzında omzumu kemiriyor resmen bşde çişini çok az yapıyor dün hemşireye sordum havalar sıcak artık ondan da olur dedi ama eskisi gibi yapmıyor diş sancılarımı cekiyoryz bilmiyorum 😕
sherlock Metehan09 4 ay aşısından sonra bir hafta çok huysuzdu uyku reddi meme reddiz geceleri saat başı uyanma. Ama bir hafta sürdü şükür.(4 ay 17 günlük)
Metehan09 Pinkribbon Merhaba iyiki cevap verdiniz çık sagolun.2 kere tsm döndü yere koymuştum hazırlanıyordum bi baktim dönmüş.parmagini emiyor.cis de fazla yapmıyor.aksam bezliyorum sabah bakıyorum bisey yok. Salya artışı var.sizin bebeğiniz donuyormu
LohusaCicegi Pinkribbon Bizimkide öyle birr parmak emiyor ki şap şuup. Ağzıda felaket akıyor. Bez sayısı çook azaldı neredeyse işemeyecek yani o kadar az 😢
Pinkribbon LohusaCicegi aynısı öyle üzülüyorum ki emmeler azaldı kilo almıyor Süt azaldı bez sayısı günde 1 dolmuyor bile acaba Buda mı dönemsel. Her dönem bir öncekinden daha sorunlu daha zor .