Merhabalar herkese. Bebeğim 8aylık ve ateş ilk defa başımıza geldi. İlk dişleri patladı ateşsiz atlattık dedik. Şimdi 37,5 ile 38,5 arası değişiyor ateşi. Gece başında nöbet tutuyoruz sıfır uykuyla. Oğlum çok mutsuz ağlamadığı bir an yok. Ben ateş direncinin düşük olduğunu düşünüyorum. Çünkü hastanede 37,5 ciddiye alınmıyor açıkçası. Ama oğlum uykuda inliyor içim gidiyor. Sürekli sirkeli bez koyarak en azından arttırmamaya çalışıyorum. Ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağı da denedim. Calpol da düşürmedi. Doktor antibiyotik verdi bugun. Ona son çare başvuracağım. Dün fitil verdik o bir süre toparlattı. Ama devam etmek de çok iyi değilmiş sanırım. Allah rızası için tecrübelerinize ihtiyacım var