Benim kızımda 4 ay 17 günlük iki gün önce kontrolümüz vardı. Doktora sordum bu salyanin bu kadar fazla olması üstelik eli ağzında sürekli dış mi çıkartıyor diye. Damaklari şekil alıyormuş dis için yerlerini oluşturuyormus elini ağzına götürmesini engellemeyin salya olması çok normal tükürük bezleri harika çalışıyor fakat tukurugunu yutmayı daha öğrenmesi için zamana ihtiyaç var dedi. İnanirmisiniz ne kiyafet ne önlük ne de mendil yetistiremiyorum. 😂 O yumruk ağıza girecek dirseginden salya damlayacak illaki. Uyurken de carsafina akıyor salyasi 🤗 olsun napalim🤗