Ben kullanıyorum, kızıma 1 yaşından beridir. 3 numarayı kullanıyorum. Önceleri 3 numaraların üzerinde 10. aydan itibaren yazıyordu, sonra 1 yaşından itibaren yazmaya başladı. Ambalajı, içeriği değişti sanırım. 10. Aydan itibaren yazan pek piyasada kalmadı bence. Siz 1 yaşına kadar 2 numara 1 yaş sonrası 3 e geçin bence. Ben öyle yapardım yani, sizin kararınız.