Aylakiz0-6 ben de onu yapıyodum başlarda anne sütü çabuk sindirilir dedikleri için her ağladığında aç heralde emzireyim diye uğraşıyodum. Ama ben vermiyorum artık memeyi mesela uyanıyo güzel emiyo sonra hadi oyaladım diyelim uykusu gelene kadar 1 saat-1,5 saat uyutmaya çalıştığımda asla uyumuyo emziği almıyo itiyo göğsüme saldırıyo emziriyorum dediğim gibi iki 2 dakika emiyo ağlıyo daha fazlasını istiyo ama yavaş gelen sütü çekmeye tahammülü yok hep hızlı gelsin istiyo. Aç olmadığını biliyorum ama 2-2,5 saat falan emmezse dediğiniz gibi o zaman dolu dolu sütüm oluyo içiyo rahatlıyo diğer türlü tatmin olmuyo mutsuz oluyo.