Merhabalar üç ay evvel sezeryan doğum yaptım üç hafta evvel kısa süren bir reglim oldu ancak kanamam az azdı. Üç gün evvel tekrar oldum okuduğum kadarıyla böyle düzensizlikler normalmiş ancak bu yaşıma kadar hiç olmadığım şekilde yoğun kanamam oluyor. İki gündür bu şekilde. Bilgisi olan aynı durumu yaşayan var mı aranızda?