lisansli_Mom49 Prensesannesi38 bizim de kabul edilmış ama daha yatan bişey yok yarına diyorlar bakalım
lisansli_Mom49 Prensesannesi38 üstünüze bişey var öı bizim yok sadece eşim çalışıyor asgari ücretle iki çocuğumuz var bende şaşırdım kabul edildiğinde Tekrar başvuru yapın