hogwarts Bebeğim 0 6 aylık emzik kullanıyordu emzik kaybettiğim için yeni emzik aldım 6 18 aylık ama bu da büyük geldi sanırım çıkartıyor sürekli Yine 0 6 aylık mı almalıyım Emzik geçişlerinde sizin süreciniz neydi? Alışır mı sizce ?
S_x_w hogwarts alışır..küçük olanı almayın..bazı bebekler eski boyuta bağımlı oluyor anneler de vermeye devam etme hatasına düşüyor ama damak gelişimi için çok yanlış ayına uygun vermelisiniz..hiç emmiyorsa bıraktırın daha iyi..Ortodonti dr um ve diş dr um böyle demişti..mutlaka ayına uygun ve 2 yaşa kadar emebilir diye