Karanhulya Ya allah aşkına hepımızın ortak derdı olan şu tozlar için daha bu dünyada tozu yutan makina yapılmadı mı ev tıpı misal klıma gıbı bıyere takıp çalıştırınca bütün tozları çekse Evım otobanda mecbur cam açıyorum ama evin içi tozxzxzzzzz
Edanrkeles Karanhulya valla ben çamaşır kurutma makinasi kullanıyorum ve Philips elektirik süpürgesi kullanıyorum evde toz yok denecek kadar az 🥰 Hergğn de robot açıyorum
deniz-95 Karanhulya 3 yıl otoban kenarında oturdum. 4 şeritli. Tozdan kurtulamadım. En sonunda taşındım. Perdelerim bile kararmıştı artık😂😂😂😂 elektrikli süpürgem bozulmuştu tozdan😂😂😂😂😂
Ebrar444 Karanhulya ihlas makineyi deneyin hem toz alma özelliği hem yıkama özelliği bir çok özelliği daha var kullanan herkes çok memnun
Balbocegi Edanrkeles gerçekten tozun tek sebebi çamaşır. Kurutmayı aldıktan sonra toz neredeyse bitti
Karanhulya Edanrkeles makinam hem yıkama hem kurutma ama yaz ortasında insan kıyamıyor elektırge :(((
Karanhulya deniz-95 kuzey Marmara otoyolundayım karşıda 8şeritli yol var evın dibindeki 6şeritli karşımda ise boz tepeler var toprak ağıçlık evım bide 7.kat ona rağmen :((((
deniz-95 Karanhulya ben de 5. kattaydım. Vallahi taşındıktan sonra oh bea temizlik varmış dedim. Bıkmıştım artıkkkkkkkkk. Seni o kadar iyi anlıyorum ki😂😂🥹
Yasemin-35 Edanrkeles Ben de bebeklerimden dolayı bu kış almak istiyorum ama bilmiyorum nasıl kullanılacağını. Yıkadığımız bir makine çamaşırın hepsini kurutmaya mı atıyoruz?
Edanrkeles Yasemin-35 dışarda giydiğim kıyafetler dışında herseyi atıyorum ben havlular iç çamaşırlsrı ev kıyafetleri 😊