Kızlar bebegım diş cıkarma döneminde.Tam 7 aylık.Gece uykusuna dalarken cok zorlanıyor ve son 1 haftadır saat başı uyanıyor ve cok ağlıyor.Aç olmadığına eminim neden böyle yapıyor olabilir ?Gunduz uykuları iyi .gun içerisinde mutlu ama gece durmadan uyanmaların sebebi ne olabilir ?