Oğlumun covid şüphesi var evde hepimiz hastayız iki gündür ateşlendi doktor sadece ateş düşürücü ver bide antibiyotik yazdı sabah kalktık yüzü gözü biraz şişmiş acaba antibiyotikten mi ? Suyu da ne zaman isterse içiyor. Doktora mesaj attım dönüş yapmadı. Başına gelen var mı ?