Benim bir oğlum var 22 aylık Allah a çok şükür gelişimi iyi fakat bir şey varkı ben anlayamadım.
Oğlum ayak görünce hemen o ayak üzerine yatıyor evde çorapsız gezince bakıyorum ayağımda, temas istiyor düşüncesi ile daha çok sarılıp koluma yatmasını söylüyorum ama yok illa ayak olucak. yani nasıl davranmam gerektiğini bilemiyorum sizlerden yardım istiyorum belki önceden başına gelen vardır.