AysimaMira slvr-ucr43 kaç aylık bebeğiniz bazen bizde de oluyor bu durjm bn bı Kac kaşık su vermeye. Calisiyrm ama artırmak mi lazım biz 3ay 5 gunluguz
-erCansu- Avukatanneyim havalar çok sıcak terliyorsa muhtemelen teriyle sıvıyı attıgı için olabilir bende genelde yazları oğlumda bu şekilde yaşıyodum
motheroftwochildren -erCansu- daha bugün bu konu aklıma takıldı 11 aylik bebegim iki gündür çiş dolu bez alamadim bugün kupkuru bezle gezdi yapmadı hiç terle atiyor demekki bol bol su vercez emziriyorum da zaten
Avukatanneyim motheroftwochildren sanırım yaz ayında bu olan bir şey doktor kontrolü yakın olan bir sorsaya şu durumu
-erCansu- motheroftwochildren evet ben geceden öğlene kadar işemediğini bilirim 🥲 tahlil bile yaptırdım doktorda teriyle attıgını söyledi bende su vermeye başlamıştım zaten 5 aylık falandı yaza denk geldiğimde süreklide emziriyordum 🥰
gzm23 Benim de bebeğim dünden beri çok az yaptı çişini. Normalde her değiştirdigimde bezi cisli olurdu ama şimdi baktım geceden beri sanırım bir defa yapmış çişini. Bebeğim 4 aylık olduğu için hiç su vermedim ama sanırım su vereceğim. Çok endişe ettim neden yapmadı diye, çok terledi ondan mı acaba
kenankaan Merhaba, benim çocuğum korona oldu, fazla çiş yapmıyor, başına gelen var mı? Sabah aldığım bezi dolu olurdu, hiç çiş yapmamış. Bu arada 5.5 aylık. Arada su da vermeye çalışıyorum, sık sık da emziriyorum, ama iştahı da yok 🙁
Nur6102 Avukatanneyim aşırı terliyorsa ondandır ben Adıyaman da oğlumuzdan gram çişli bez alamazdım şimdi trabzondayım eski haline döndü bezi o yüzden çok terliyordur bol bol su verin