karanbeyinannesi 14 aylık oğlum var ismiyle çağırdığım çoğu zaman bakmıyor çok nadir baktığı oluyor ama annecim felan bak oğlum dediğim zaman bakıyor acaba ismine mi alışamadı iki ismi var ben tek ismini söylüyorum eşim iki ismi acaba onda mı bilmiyorum ki 🥺
Snowglobe karanbeyinannesi zaten hatanız ismi ile hitap etmek yerine ona annecim falan demeniz. Zaten bu hiç Bi zaman önerilmeyen Bi şey
Zlm karanbeyinannesi ismini bilmiyordur onunla konuşurken falan oğlum canım diye söylüyorsanız zaten yüzüne bakarken ismini oğlum zannediyor olabilir hep bundan sonra sadece ismini kullanın seslenirken de öyle iki ismiyle ya da nasıl kullanacaksınız bundan sonra öyle seslenin alışır zamanla
Sontvbukucu karanbeyinannesi cocuk ismini bilmiyor ki nasil baksin. Herkes acilen ayni ismi söylemeli. Aranızda konusun karar verin tek isim kullanın veya ikisini birden kullanın. Bide ismi haric sevgi sözcükleri kullanmamaya özen gösterin
Leylaa_ karanbeyinannesi Benim kızım da Kızım miniğim diye sevdiğim De hiç bakmaz adını söylersem hemen dönüp bakar . Siz severken hitap şeklinize alıştığı icin bakmıyordur
karanbeyinannesi Snowglobe eşim de böyle demişti bana. şimdi aylardır ismini söyleyerek çağırıyorum çok nadir bakıyor inşallah düzelir