Kolik bebek olabilir ben 3.5-4 ay uğraştım kolik ağlamaları ile 7.aydan bildiriyorum maalesef atak bitmiyor. Devamlı ya atak ya diş. Suan öyle zor geçiyor ki keske o gaz sancılarını kolik dönemini şikayet etmeseymişim yani her bi büyüme atağı bi öncekini aratıyor. Geçmiyor kardeşimmmm geçmiyor 🫢😀