Kızım sürekli kabız oluyor mamadandır diye düşünüyorum mama ve meme gidiyoruz çünkü aptamil hem gaz hem kabız yapıyormuş gerçi bu mamalar bebekten bebeğe değişiklik gösteriyor ama sma ya yada similac almayı düşünüyorum sizce hangi mama iyi kızımın kiloda alması gerekiyor yardım lütfen 😔