Kızlar bugün cam bardakta su içerken tıktık etti. Elimle kontrol ettim. Dişi vardı. Ama beyaz olarak gözükmüyor. Patlamışmı oluyor. Çok huysuzlığu yoktu. Dedim çok şükür artık birşey olmaz patladığına göre. Fakat bu gece de ara ara ağladı sabaha kadar. Acaba dişten kaynaklı mı. Dişi beyaz olmasada çıktı sonuçta ağrı yapar mı artık