Çok şükür kızım çok çabuk öğrendi. Ben pisik olunca bı cesaret çıkarttım bezini. Kakasını yaptıktan sonra. Daha sonraları ne gece taktım ne kaçırdı diye taktım. Kafası karışır alisamaz diye. Kızımda tuvalete girmeye korkan, lazimliga asla oturmayan bir çocuktu. Ama yine de denemek istedim. İlk gün sürekli olarak altına kaçırdı. Kakasını hiç yaomadi. Ertesi gün altına kaçırdığında rahatsız oldu heralde hep söyledi. Kakasını da rastgele denk getirdim. 2-3 günde düzeni oturttuk çok şükür.