Zeyda 40 çıktıktan sonra bir daha 1 yıl boyunca hiç regl olmadım öyle lekelenme falan da olmadı. Doktorum 1 yıl olmazsan gel demişti gittim hap verdi kullandım hemen oldum. Şimdi her ay düzenli oluyorum tıpkı doğumdan önceki gibi. 1 yılı geçiyorsa eğer mutlaka doktora gidilmeli, doktorum bu durum pek hoşlanmadığımız bir durum müdahale edilmeli demişti.