Kızlar merhaba,
Yatak odamın camı komşunun bahçesine bakıyor ve bahçesinde 2-3 tane horozu var. Sabaha karşı 4 gibi ötmeye başlıyor ve inanır mısınız şu saat oldu hâla ötüyor. Şu son 2 gündür iyice ötmeye başladı. Bebeğim de uyandı haliyle sabah 5:30 da ve hâla ayaktayız inanılacak gibi değil☹️
Şikayet etmek istiyorum ama nereye nasıl başvuru yapabilirim bilmiyorum. İnternette de cevabını bulamadım. Var mı bileniniz, yol göstericiniz?
Teşekkür ederim şimdiden🙂
Herkese hayırlı sabahlar ☀️ 🙂