hayatbuiste Arkadaşlar regl durumda tampon kullanmak rahat hissettiriyor mu. Koruma performansı nasıl. Tavsiye ediyor musunuz.
Kalimbanne hayatbuiste balayimizin son günü adet olmuştum. Tekne turuna çıkacaktık o zaman kullandım. İyi takarsan sorun olmuyor.
SetenayCo hayatbuiste 2 saatte bir mutlaka değiştirin, kirli kan toksik zehirlenmeye neden olabilir. Sevgiler 🌺
nelmali hayatbuiste kullanıyorum doğru yerleştirdiğinizde unutuyorsunuz tahriş yok bulaşma sızma vb. pis işlerle uğraşmıyorsunuz o.b ve kotex kullanıyorum hangisi denk gelirse ikisi de rahat doğru boyutu kullandığınızda sorun yaşamazsınız
HLmom hayatbuiste o.b kullanıyorum yıllardır hiç sıkıntı yaşamadım çok büyük rahatlık tavsiye ederim kesinlikle
yigitinaannesii Ben eğer deniz veya havuza gireceksem tercih ediyorum. Çok memnun kalıyorum. Kotexin ki baya iyi
HLmom hayatbuiste Ben doktora sormuştum 3 4 saatte bir değiştirebilirsin demişti ben o şekil kullanıyorum