Atesi cıktı ne yapacagımı şaşırdım atesi dunden beri düşmüyor hastaneye göturdum tahlil alında serum takıldı dustu eve geldik gece yime çıktı. Enfeksiyon var kakasında denildi yesil kaka yapmaya başladı su anda . Ne yapmam gerekiyor bana acil yardım edin lütfen kafayı yiyecegim