Gzdmrt Normalde optipro kullanıyoruz ama o kalmamış diye eşim iyi geceler almış ama hazırlayıp oğluma verince ağzında toplanıyor içemiyor sürekli tıkanıyor kum gibi oluyor kullanan varmı acaba bu normalmi sizce yoksa gri goturmelimiyim ebebek ten alındı
Familyboy Gzdmrt ben kullanmıştım optipro tam toz halinde iyi geceler biraz daha kıvamlı ama içememesine gelince iyice çalkalaman lazım hemen erimiyor optipro gibi ondan kaynaklı olabilir büyük ihtimal
Zlm Gzdmrt evet biraz tuhaf bı mama ama iyi geceler gece hazımsızlık için yapılmış bı mama Nestle öyle demisti bende acaba daha fazla mi tok tutuyo demistim ama oyle değilmiş
Gzdmrt Familyboy Calkaladim ve bide kaynar suda denedim yine aynı biberonun üzerinde de cama yapışan şeffaf şeyler var mil gibi dibine çöküyor sonra
Familyboy Gzdmrt Allah Allah bilemedim valla optipro ya göre daha kıvamlı olduğundan ben iyice çalkalardım çabuk erimediğinden dolayı verirdim içerdi bebeğim biterdi de hepsi mamada bir sıkıntı vardır o zaman olmadı geri iade edin dedikleriniz olacak birşey değil çünkü iyice çalkalamak gerekiyor o kadar