Hellomoto bizde ara sıra yaşıyorduk, gün içinde yeni gördüğü birşeyden etkilenmiş olabilir gece uykusundan 1.2 saat sonrao oluyormuş.zaten , kabus görmüş olabilir , bizim doktor hep bahsederdi kabus görme sizi yanınızda görememe filan diye bize sıkıntı yok demişti tabi siz.yinede gösterin