4 aylık olmak üzere bebeğim malum yaz ayındayız insan yanıyor soğuk su içiyorum dondurma tüketiyorum bebeğimin aşırı gazlı bir bebek olmadığını söyler hep doktorumuz ama hala gaz ilacı kullanıyoruz ( bi ara bırakmıştık ıkınması başlamıştı ) tüketebilir miyim artık bunları sütten bebeğe geçip problem olur mu acaba ???