Oykmmkrkn Ne kadar yatakta yatırmaya zorlasam da illah kendini yere indirip yerlerde uyuyor neden acaba? Ben sıcağa bağlıyorum
MasalsMommy Oykmmkrkn sıcaktandır dediğiniz gibi. Bu sıcakta biz ne yapacağımızı şaşırıyoruz bebeler napsın🥲
2cocuk_1anne_ Oykmmkrkn sıcaktandır tabi Benim kızım uykusunu değil ama gün içinde oyun felan oynarken halıya değil de parkeye yatar hep daha serin oluyor Havalar acayip sıcak valla
Eysar Oykmmkrkn benim kızımda öyle kocaman yorgan açtım 9 aylık yattığı yer sıcak değil klimada yatıyor ama beşik artık dönmesine engel beşikte donemiyor yerde rahat ediyor bende rahatım geceleri salliyordun tekrar dalana kadar şimdi yerde daha rahat