Günaydın Kızlar 🤗
Benim kızım 4 aylık olmak üzere hippin organik tahıl bazlı ek gıdalarından aldım we 1 pakette hero babynin . İkisindede 4.aydan itibaren kullanılır yazıyo ama tam emin olamadım🤔Kullananlar warmı bebişlerine? Memnun kaldınızmı? Nasıl werdiniz?