Kızlar merhaba hepinize,
Ben ilk kez anne oldum ve bu nedenle bilmek istediğim bir şey var. Bu 4 aylık bebekleri kucağına falan oturtmak belinin çıkmasına neden olur mu? Öyle bişeler çok duymuştum sağdan soldan. Bişe çıkıyomuş ya da beli eğriliyormuş. Sizce bunlar doğru mu? Yani hiç oturtanınız var mı 4 aylık bebeği kucağına tutarak?? Kayınvaliden falan hep oturtmaya çalışıuo ve benim aklım çıkıyo.
Yardımcı olan, fikirlerini dile getiren herkese çok teşekkür ederim...