Asyameva29 Bu saat oldu hala ayakta artık ağlıyorum o noktadayım.sabahyan beri 10 dk uyuyup kalkıyor gündüzde bu şekilde idi
MomofSu Asyameva29 Bebeğinizin gazı olabilir veya doymuyor olabilir çişli bez sayınıza dikkat ediyormusunuz? Gaz için YouTube’dan videolar izleyin ve doktorunuzun onayıyla gaz damlası kullanın ve sakin kalmaya çalışın sizin stressinizi bebek hisseder. Eminim yoluna girecektir🙏🏻
Taze-anne06 Nebe suresiyle uyutmaya çalışın eger sallamıyorsanız birde ufak ufak ayagınızda sallayın sureyi açarak belki tam dalamıyordur bizimde aynı sorunumuz vardı bize hemşire önermişdi sallamayı birde belki doymuyor olabilir demişti
Asyameva29 MomofSu günde 6 kez viski bez degstrn iki kezde kakali bez bir bir gogusumu sağlıyorum ustelik
MomofSu Asyameva29 o halde gazdır muhtemelen bebeğinizi çok rahatsız ettiği için uykuya geçemiyordur. Ben hem gaz damlası hemde probiyotik kullanmıştım baya faydasını gördüm doktorunuza danışın. Sevgiler
Haffuse Gazdir mujtemelen, gaz masaji yap bol bol… verdigin gaz damlalarindan cok masaj ise yariyordu bence…