Gulsumkandalli1 çok geçmiş olsun. 2 hafta kadar once kızımla bende oldum. Kizim 3,5 yasinda ikimizinde atesi 3 gün bi indi bi cikti 39,2 nin altini zor gördü. Gece fitil yapin daha uzun süre ateşini düşünüyor en azindan. Ben pedifen ates düşürücü verdim kızıma,doktor antibiyotik vermisti ama onu kullanmayi kestim korona oldugunu öğrenince koronada antibiyotik bi işe yaramıyor boşuna içmiş oluyoruz.