aleymasal Merhaba bebegim 1 ay 12 günlük ağız kurulugu yasıyor emziriyorum sık sık ama bir süre sonra tekrar aynı vede biraz huzursuz neden sizce ne yapmam lazım bir problem olur mu 😞su vermeyi bile düşünüyorum agzı dili kuruyo
Zeynepga aleymasal su tüketiminizi arttırın en az 3 en fazla 5 lt kadar için gerekirse sıcaklardan oluyordur susuz kalıyordur
Zeynepga aleymasal büyük olasılık ondandır sizden alıyor çünkü suyu siz az içtikçe ona da yeteri kadar gitmiyordur. Suyu çok içip sık sık emzirirseniz düzelir diye düşünüyorum çünkü her emme açlıktan değil susuyoda olabilir