Ayselmiros Bebeğim 10 günlük öyle abartılacak gaz rahatsızlığı olmadı ama bazen çok zorlanıyor dün gece 4 den sabah 11 e kadar uyumadı ağladı sıkıntı yaşadı gaz damlası kullansam mı ne öneririsiniz kullanılır mı hiç bilgim yok bilgilerinize açığım arkadaşlar
Ayda123 Ayselmiros sab simplex mükemmel bir buluş yarım saatte bebeğimi rahatlatıp uyutmuştu canım öneririm özellikle mama içen bi bebek benimki bide baya iyigeldi
Ayselmiros AntiSosyallKelebek henüz doktorumuz yok doğum yaptığım hastanedeki doktor bakıyor ama pek beğenmedim doktoru daha iyi bir doktor arıyorum danışmak için
Ayselmiros dlsclk teşekkür ederim doktorum hiç söylemedi bile gaz damlası acemi anneyim çok bilgim yok internette gördüm
Sineemmm Ayselmiros doktor verdi özel hastanede gazdan dolayı gittik bunu önerdi biogia bize fayda etmemişti
ecebilir Ayselmiros bizde çok yaşadım kızım suan 4 ay doldu . İlk 3 ay sıkıntılı. Bol bol masaj yapın . Bide nursey harweys colex şurubu gaz şurubu günde kaç kere olacağı doktorumuz söyler . Onu kullandık yanında bio gai probiyotik damla kullandık. Canım işe yaradı. Bide ben rezene çayı içtim gunde 3 fincan yedımlerime kimyon kattım hep . Çay olacakda . Humana rezene çayı çok iyi geldı 💜💜
Ayselmiros ecebilir bende çorbama felan kimyon katıyorum ama diğerlerinş denerim canım teşekkür ederim
alparslan_ve_annesi Ayselmiros mestil kesinlikle deneyin görün okadar pahalıya aldığınız ilaçlar bile onun kadar iyi etki etmiyor
alparslan_ve_annesi Ayselmiros arkadaşlarıma doktorları yazmıştı bende o sayede başlamıştım beni büyük kurtarmıştı onlar da deneye deneye çok çok paralar odeye odeye perisanlardi buna başladılar fiyat desen az etki desen iyi hepsinden iyi geldi bize de önerdiler bende aldım bende 19 günlükdüm başladım iyi geldi sonra kendi doktorunuzun da bana yazdığını gördüm piyasanın iyi gaz damlalarindanmis eltim ile görümce de onu kullanmış tabi sonradan da bunları öğrendim fiyat 18 TL
alparslan_ve_annesi Ayselmiros ben mamaya 12 damla şeklinde koydum günde 3 yada 8 damla günde 4 olacak
sheyda9191 Ayselmiros probiyotik kullanmalısınız. Ve önerim maflor plus kesinlikle. Çok fazla probiyotik denedik ama hiçbiri iyi gelmedi. Aynı sebepten ağlamaktan helak olurdu yavrum. Maflor plus zaten hem gaz sancısını giderme hem dışkılamayı düzenleme için. Dışkılamayı da düzenleyince zaten gazda düzene giriyor