Sakura-chan Gyed benimki de 2.5 ay olana kadar kilo aldı ama 1.5 aydır hep aynı kiloda anlamadım niye böyle oldu hareketlendiği için mi diye düşünüyorum
Gyed Sakura-chan boyu uzuyor kilo sabit ne bilim ya daha 3ay 21 günlük aman aman da hareketlenmedik ki seni ki ne kadarlık kilosu nasıl
Sakura-chan Gyed 4 ay 12 günlük oldu kilosu gayet iyi ama dediğim gibi 1.5 aydır sabit kaldı. Ciddi birşey değildir herhalde
Meryemmtemev Serene hmm bize yaramadı o zaman kızım 2 ay 23 gnlk hipp organik olanına gectm o iyi geldi bize
Meryemmtemev Gyed benm kızda 3 ay 23 gnlük bzde buat mamaya başladık bakalım ayın26 sında kontrolü var o zman görücez alıp almadgnı mamaya ilk başladgmz hafta alıyordu devamı nasıl oldu blmiyorum
Gyed Meryemmtemev kilo alımı bizim çok az geçen az 300 gr almış ebe en az 500 alması lazım dedi ama belliki gene almadi yüzünden belli oluyor
Sakura-chan Gyed bu arada hipp bize yaramadı hiç doymuyordu saat başı mama istiyordu değiştirdim aptamil e geçtim
yaseminkarakurt Aptamil en iyi mama, bağışıklığı güçlendiriyor en başta. İyide kilo aldırıyor yılların maması biz çok memnunuz
doruknaz zisanc cok fazla takilyorsunuz. sonucta arastilmalar sonucu yapiliyor mamalarda. ve kullanmaya becbur kişiler olabiliyor. ayrıca emin olun onun içerikleri de belli.
zisanc doruknaz ben mi takılıyorum? Benim düşüncem hiç bir mamanın anne sütüne yakın dahi besin değerlerine sahip olmadığını söylüyorum..karşılaştırma yapabileceğim de bir formül olduğunu sanmıyorum diyorum. Takıldığım pek bir nokta yok:)
Gksaksl Z_dmn Bebelac gold sindirimi kolay o yüzden kabız gaz falan yapmıyor. Ama bebekten bebeğe değişiyor biraz deneme yanılma yöntemiyle mama seçimi oluyor.
Tubaeyvz Z_dmn kesinlikle Aptamil 👍 ben 3 aydan sonra aptamil verdim 7 aylık şuan mama içmiyor diye değiştirdim bir kaç mama denedim en iyisi aptamil tek geçerim