Kızlar 22 aylık kızım var elhamdülillah sağlığı yerinde .yaklaşık bi hafta önce bağırsak enfeksiyonu köpek dişleri üst üste gelince iki gün hastanede yatmak zorunda kaldık.zaten zorla yemek yedirdigim kızım hastalık ve diş sonrası iyce kesildi yeme isteği.ve 12 kiloya düştü her gören ne kadar zayıf kuş gibi diyip beni bunaltiyo .yemek yedirmeye çalıştığım zamanlarda yemeyip beni çok üzüyor ve aklıma insanların lafları gelip sinirleniyorum ağlıyorum artık çaresizlikten gözlerinin altı çöktü resmen kızımın .Dr gayet iyi durumu kendine sıkıntı yapma diyo fakat çevre bunu anlamiyo .kızım uzun boylu bide iyce zayıf cılız gözüküyor.giydikleti hep bol oluyo çok canım yaniyo artık .iştahla yemek yemesini o kadar çok istiyorum ki .mamayı da bıraktık .o yemediği zaman bende yemiyorum bende zayıfladım iyce .gün boyu aç geziyorum nabicam ben çok kötüyüm