Merhaba kızlar
1 ay 6 gúnlük bebeğim, hiç uyumuyor uyuduģu o kadar az ki 1 saat içinde kaç kere uyandıģını sayamıyorum. Gündüz geceye nazaran daha iyi ama her iki türlüde uyumuyor, sürekli uyanìyor. Gazìnı ağzından’da poposundan’da çıkarıyor ama yinede ağrıları var kendini kasıp sıkıp duruyor.
Uyku bizde çok kötü durumda hani ben uykusuz kalayım onu dert etmiyorum ama bebeğim doğru düzgún uyuyamamasına aşırı üzülüyorum. Bebekten bebeģe değišiyor ama 40′dan sonra inşAllah düzelir diye umut edip duruyorum.
Benim ilk çocuğum bu durumları yaşayaniniz var mi ? Šuan mesela 20 dk uyudu šimdi kivranip duruyor.
Her uyandiģinda emmek istiyor emdiriyorum bi sure sonra kusuyor bir miktarini.. uyku konusunda ne yapacagimi sasirdim. Çıt sese uyaniyor hemen tepki veriyor ilk haftadan beri, evde kalabalik ev annemlerde kaliyorum yurt disinda oldugum icin pasaportunu bekliyorum bebegimin ciktigi gibi evime donucem sadece ben ve eşim oldugu icin sessiz oldugundan daha iyi olur diye dusunuyorum. Uykusunu nasil duzene sokarim bilmiyorum daha çok kucuk ve 40 kini bekliyorum bir umut duzelir diye 🥺